Informacje

Program Punktów Partnerskich Lange Łukaszuk

Program Punktów Partnerskich Lange Łukaszuk ma na celu rozwinięcie sieci partnerów handlowych. Na decyzję o utworzeniu Programu Punktów Partnerskich miała wpływ analiza rynku, która wskazała, iż potencjalny klient sklepu narzędziowego w swoich wyborach kieruje się nie tylko ceną i jakością narzędzia, ale również sposobem prezentacji towaru oraz fachowym doradztwem. Wydaje się, że w konkurencyjnym otoczeniu i mnogości informacji w dobie Internetu zwłaszcza ten ostatni czynnik nabiera coraz większego znaczenia. Klient dobrze obsłużony, któremu przedstawiono zalety oferty, porównanie cech poszczególnych modeli oraz korzystną cenę w stosunku do jakości produktu jest zadowolony z dokonanego zakupu, a tym samym związany ze sklepem narzędziowym.

Idea programu Punktów Partnerskich opiera się na udzieleniu przez firmę Lange Łukaszuk wszechstronnego wsparcia swoim klientom – hurtowniom i sklepom narzędziowym – zwłaszcza w zakresie szkoleń produktowych i nowoczesnego systemu ekspozycji produktów. Według założeń programu sklep narzędziowy traktowany jest priorytetowo na każdym etapie współpracy: otrzymuje preferencyjne ceny zakupu narzędzi i elektronarzędzi, reklamę wizualną, indywidualne promocje oraz inne systemy wsparcia sprzedaży. Punkty Partnerskie wyróżnia też spójna, nowoczesna prezentacja oferty Lange Łukaszuk, która ma na celu jak najlepiej wyeksponować asortyment zachęcając tym samym klienta do zapoznania się z ofertą sklepu. Punkty Partnerskie mogą liczyć także na dostawę zamawianych produktów realizowaną w ciągu 24 godzin, uczestnictwo przedstawicieli Lange Łukaszuk w dniach otwartych u klienta, prezentację firmy w mediach branżowych i umieszczenie swoich danych na stronie internetowej Lange Łukaszuk – www.langelukaszuk.pl.

Obecnie w programie uczestniczy 13 punktów handlowych zlokalizowanych w całej Polsce. Warto także podkreślić, że do programu może przystąpić ograniczona liczba sklepów w zależności od siły nabywczej w danym rejonie oraz wielkości miasta. Warto zaznaczyć, że pierwszym z sieci punktów partnerskich Lange Łukaszuk na terenie Polski jest salon narzędziowy Centrum Techniki Narzędziowej we Wrocławiu. Drugi wrocławski punkt to firma Maszynowy.eu, która wiosną tego roku dołączyła do grona punków partnerskich. Kolejny z dolnośląskich punktów to firma od wielu lat współpracująca z Lange Łukaszuk – Konmet z Jeleniej Góry, która obchodziła w tym roku 15-lecie działalności. Warszawski salon firmy NDAR wyróżnia się spośród wszystkich punktów przede wszystkim obszerną ekspozycją narzędzi Wolfcraft oraz Abraboro doskonale wyeksponowanych na regałach Lange Łukaszuk. Firma z Legionowa Extradom oferuje z kolei największy wybór mikronarzędzi Proxxon i fachowe doradztwo w tym zakresie. Dodatkowe sklepy partnerskie to te mieszczące się w Nowej Soli (CTN), a także Białymstoku (Alnar). W grudniu 2011 do zespołu punktów partnerskich Lange Łukaszuk dołączyła firma Metal SC z Krakowa. Jest to przedsiębiorstwo z bardzo bogatą tradycją sprzedażową, którego początki sięgają wczesnych lat 90-tych ubiegłego wieku. Na Wybrzeżu wytypowane zostały kolejne dwa punkty w Koszalinie (Pro-Tech oraz Technik), a także Bormax w Wejherowie.

Jednym z głównych założeń Programu Partnerskiego jest przeprowadzanie regularnych szkoleń, które mają przybliżyć sprzedawcom i doradcom ofertę produktową, a także zalety narzędzi dystrybuowanych przez firmę Lange Łukaszuk. Dlatego też w dniach 21-22.03.2012 odbyło się pierwsze szkolenie produktowe z zakresu oferty Lange Łukaszuk: wkrętaki i bity Felo, elektronarzędzia Kress, poziomice Sola, zamiatarki Starmix-Haaga, klucze imbusowe Bondhus. W maju planowane jest następne szkolenie z kolejnych marek: narzędzi ręcznych Wolfcraft, oświetlenia z czujnikami ruchu Steinel, tarcz diamentowych Marcrist. Szkolenia te powinny znacząco poszerzyć wiedzę na temat oferowanych produktów i sprzyjać kompetentnej obsłudze klienta kontaktującego się ze sklepem narzędziowym. Uczestnicy szkoleń mają okazję zapoznać się z praktyczną stroną użycia poszczególnych narzędzi oraz argumentami sprzedażowymi wyróżniającymi daną markę. Ważnym elementem szkoleń jest też dyskusja poświęcona dalszej strategii rozwoju programu współpracy z Lange Łukaszuk, nowością ofertowym oraz planom na najbliższe miesiące.

Tagilange

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.