Na stronie e-dobrydom.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Informacje

Czyny, które znaczą więcej niż słowa

AUSTROTHERM i GOPR wspólnie dla zdrowia i życia w ramach kampanii „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń”.

Austrotherm to producent najwyższej jakości materiałów termoizolacyjnych, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców. Działalność spółki, zgodnie z przyjętą strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, opiera się na uniwersalnych wartościach, których istotą jest dobro człowieka. Dlatego firma stawia zawsze na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i komfort swoich klientów.

W ramach projektu „Styropian Austrotherm – zdrowe serce każdego systemu dociepleń” Austrotherm przekazuje z każdej sprzedanej paczki styropianu fasadowego aż 10 groszy na zakup nowoczesnego sprzętu w postaci przenośnych defibrylatorów.

Kampania ma również na celu uświadomienie klientom, że warto docieplać używając jedynie płyt styropianowych dobrej jakości, gdyż właśnie one w połączeniu z zestawem pozostałych składników systemu ETICS gwarantują inwestorowi bezpieczeństwo oraz właściwe parametry termoizolacyjne budynku.

Na początku października firma Austrotherm przekazała Grupie Jurajskiej GOPR specjalistyczny sprzęt do prowadzenia działań ratunkowych. Dwa aparaty AED, które umożliwiają przywrócenie akcji serca u osoby z nagłym zatrzymaniem krążenia, każdy o wartości ponad 8000 złotych, trafiły w ręce dzielnych ratowników. Sprzęt będzie służył im podczas niebezpiecznych akcji ratunkowych.

Przekazaliśmy pierwsze dwa przenośne defibrylatory dla Grupy Jurajskiej GOPR, ale to dopiero początek, bo wkrótce oddamy do dyspozycji kolejne – oświadczyła prezes zarządu Anna Śpiewak i wyjaśniła, że – impulsem do nawiązania współpracy pomiędzy oświęcimskim producentem styropianu a Grupą Jurajską GORP były wspólne wartości, jak hart ducha, niezłomność, szacunek, zaufanie i troska o bezpieczeństwo.

Naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR, Robert Pilarczyk, na którego ręce trafiły urządzenia, nie krył zadowolenia.

– Rodzinny wypad w góry to czysta przyjemność, zastrzyk energii i piękne widoki. Jest to również czas kiedy turyści są narażeni na kontuzje i wypadki. My ratownicy, często działamy w ekstremalnie trudnych warunkach, dlatego tak ważne jest, abyśmy byli zaopatrzeni w niezawodny sprzęt. Nowe urządzenia, które otrzymaliśmy od uznanego producenta styropianu, firmy Austrotherm, są trzy razy mniejsze i dużo lżejsze od tych, którymi dysponujemy obecnie. To nieoceniony czyn, który wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa na całej Jurze Krakowsko-Częstochowskiej – powiedział naczelnik.

Więcej o kampanii na stronie www.austrotherm.pl/serce

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.