ISOVER jedną z najsilniejszych marek w Polsce
Certyfikaty, tytuły czy godła z założenia mają stanowić wartość dodaną dla wielu marek. Potwierdzają przejrzystość działań oraz ich wysokie standardy. Są więc przyznawane firmom profesjonalnym, o najwyższej wiarygodności. ISOVER od lat ma możliwość stosowania znaku „Teraz Polska”, a jako część Saint-Gobain Construction Products Polska może cieszyć się Tytułem Innowatora 2012 w sektorze budownictwa – przyznanym Grupie przez Tygodnik WPROST.
Potwierdzenie najwyższej jakości produktów i usług
Od wielu lat znak „Teraz Polska” jest jedną z najważniejszych nagród w polskim biznesie. Badania potwierdzają znajomość Godła u 81% respondentów, z czego aż 72% twierdzi, że produkty nim oznakowane spełniają najwyższe kryteria jakości.
– Wzrost zaufania i lojalności klientów czy zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej oferty – to tylko niektóre korzyści płynące z posiadania Godła „Teraz Polska”. – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER – Nasze produkty, dzięki walorom technologicznym i użytkowym, wychodzą naprzeciw rosnącym potrzebom klientów branży budowlanej, dlatego od lat znajdujemy się w gronie firm, które mają możliwość stosowania znaku „Teraz Polska”. W tym roku również otrzymaliśmy certyfikat potwierdzający przedłużenie prawa do posługiwania się tym Godłem promocyjnym – dodaje.
Potwierdzenie innowacyjności w sektorze budownictwa
Saint-Gobain Construction Products Polska regularnie wprowadza do swojej oferty nowe produkty i rozwiązania, które są projektowane z myślą o potrzebach nowoczesnego, energooszczędnego budownictwa. Fakt ten został zauważony przez zespół naukowców z Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, który stworzył Listę 500 Najbardziej Innowacyjnych Firm w Polsce. Na jej bazie redakcja tygodnika Wprost dokonała wyboru firm, które uznano za liderów innowacji w wybranych sektorach gospodarki. Tytuł Innowatora 2012 w sektorze budownictwa redakcja przyznała właśnie Grupie Saint-Gobain, w skład której wchodzi ISOVER – lider na rynku materiałów izolacyjnych.
– Innowacyjność w usługach budowlanych polega na stałym wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów. ISOVER wdraża je, czego przykładem jest wprowadzenie w tym roku do naszej oferty produktu Super-Vent Plus o bardzo niskim współczynniku lambda 0,031 W/mK. Dzięki temu, funkcjonując na konkurencyjnym rynku, poprzez innowacyjność tworzymy wartość dodaną dla marki – mówi Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy ISOVER.
Potwierdzenie silnej pozycji na rynku materiałów izolacyjnych
ISOVER to nie tylko produkty. W swoich działaniach koncentruje się na trzech kluczowych filarach: ludziach, marce i technologii. Wspiera także wiele działań i inicjatyw, które wpływają na edukację użytkowników i rozwój świadomości na rynku, szczególnie w kontekście promocji budownictwa energooszczędnego. Konsekwentnie angażuje się w projekty dotyczące energooszczędności i propagujące ekologiczne postawy. Proekologiczne inicjatywy marki w Polsce dotyczą m.in. udziału w projekcie „Klimat i Energia” organizacji WWF Polska. ISOVER został również partnerem Programu Komisji Europejskiej „GreenBuilding”. Ponadto, poza wsparciem konkursu na „Najbardziej efektywną energetycznie gminę w Polsce”, organizowanego przez Krajową Agencję Poszanowania Energii, ISOVER był głównym partnerem konkursu Polskiego Związku Firm Deweloperskich na najlepszy zrealizowany projekt mieszkaniowy. W ostatnim czasie, jako jedyna firma z branży budowlanej, otrzymał również tytuł marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand.