Blachotrapez stawia na dynamizm rozwoju i najwyższą jakość
150 placówek sprzedaży w Polsce, 209 oddziałów w Europie, ponad 300 własnych doradców technicznych oraz 4 zakłady produkcyjne pozwalające wyprodukować jeszcze więcej produktów na najwyższym poziomie. To tylko kilka liczb symbolizujących rozwój firmy Blachotrapez i jej sukces wśród producentów pokryć dachowych, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej.
Blachotrapez działa na rynku polskim już od prawie 50 lat, a za jego stałym rozwojem stoją technologia, wiedza i ciągłe dążenie do wypracowywania nowych rozwiązań. Dostępność oraz jakość produktów to jedne z głównych parametrów decydujących dzisiaj o sukcesie nie tylko firm działających na rynku pokryć dachowych, ale wszystkich, którym zależy na osiąganiu coraz wyższej pozycji w swojej branży. Tym tropem podąża firma Blachotrapez, która już od lat stawia na najwyższą jakość obsługi oraz dostępność oferty w coraz większej liczbie miejsc, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
Klucz do sukcesu − wysoka dostępność i fachowe doradztwo
Nawet najbardziej doskonały produkt nie zostanie dostrzeżony, jeśli nie zadbamy o jego odpowiednią dystrybucję. Dostępność towarów to jeden z kluczowych warunków poszerzania wpływów przez firmy, z czego doskonale zdaje sobie sprawę Blachotrapez. Firma stale zwiększa liczbę placówek handlowych i aktualnie posiada 150 oddziałów sprzedaży w Polsce i 209 w Europie. Z pewnością nie jest to ostatnie słowo marki, a początek jej dalszej ekspansji.
Firma z Rabki-Zdroju swoją pozycję buduje również w oparciu o wykwalifikowaną kadrę 300 doradców technicznych, którzy odpowiadają nawet na najbardziej wymagające oczekiwania. Wysoki standard obsługi pozwala firmie zdobywać coraz większe zaufanie i lojalność klientów. Dystrybutorzy pozostają stale zaangażowani w proces udoskonalania produktu i oferty sprzedażowej. Wymiana wiedzy na każdym z poszczególnych etapów produkcji daje im dogłębne poznanie walorów oferty sprzedażowej z wymierną korzyścią dla potencjalnego kontrahenta.
Większy zasięg i możliwości produkcyjne
Wraz ze wzrostem punktów dystrybucji oraz obsługi klienta, firma wciąż zwiększa swoje moce przerobowe i rozbudowuje zaplecze transportowe. Dowodem na to są 4 zakłady produkcyjne, w których w oparciu o sprawdzone technologie powstają produkty dopasowane do stale zmieniających się oczekiwań klientów. Rozszerzając wpływy, firma planuje otworzyć kolejne zakłady w Warszawie i Rumunii. To podejście stale przekłada się na zdolności produkcyjne zapewniające tylko z udziałem w pełni zautomatyzowanej hali w Rabce-Zdroju nawet 40-procentowy przyrost, otwierający szeroki horyzont perspektyw.
Aby zapewnić profesjonalną obsługę – od procesu produkcji po dostawę – firma posiada ponad 400 samochodów flotowych pozwalających dotrzeć do każdego miejsca w Polsce. Oznacza to, że najbardziej sprawdzone produkty dostępne są od ręki, a specjalistyczne zamówienia docierają do klienta w możliwie najkrótszym czasie.
Nasze relacje z klientami dopracowujemy od kilkudziesięciu lat. Chcemy pomagać im w wyborach, w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie oraz ich sprecyzowane oczekiwania. W związku z tym, w swojej codziennej pracy, dbamy o najwyższą jakość, zarówno produktów opracowywanych w ramach sprawdzonych technologii, jak i poziomu bezpośredniej obsługi. Dodatkowo w ostatnim czasie zdecydowanie zwiększyliśmy inwestycje przeznaczone na działania produkcyjne, co ma bezpośredni wpływ na rozwój sektorów dystrybucji i sprzedaży. Obecnie mamy 150 punktów handlowych w Polsce oraz 300 wysoko wykwalifikowanych doradców technicznych, dzięki czemu jesteśmy gotowi odpowiedzieć na najbardziej sprofilowane wymagania. Przewidujemy, że w przyszłości wskaźniki te mogą wzrosnąć wielokrotnie − mówi Rafał Michalski, Prezes Zarządu Blachotrapez.
Inwestycja w nowe technologie, produkty najwyższej jakości oraz wykwalifikowanych doradców technicznych wpłynęły na potwierdzenie zaufania wśród klientów i osiągnięcie tym samym pozycji lidera w swojej branży.