Blachy Pruszyński wyróżnione w XII edycji Superbrands
Międzynarodowa organizacja Superbrands od ponad 20 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach. Tegoroczne wyróżnienie firmy Blachy Pruszyński – producenta pokryć dachowych i ściennych – jest tym ważniejsze, że po raz pierwszy tytuł przyznali wyłącznie konsumenci.
Marka Blachy Pruszyński została jako jedyna wyróżniona w kategorii „Pokrycia dachowe”. Oznacza to, że cieszy się bardzo dużym zaufaniem i uznaniem jakości oraz że produkty przez nią oferowane odpowiadają oczekiwaniom klientów. Przyznany tytuł jest ukoronowaniem kompleksowych działań firmy, polegających na dostosowywaniu do realiów branży.
Organizacja Superbrands wyłania marki, które wspięły się na szczyt. W Polsce to niezależne badanie marek w ciągu 12 lat przeszło ewolucję – na początku o przyznaniu wyróżnienia decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci, by w końcu – właśnie w bieżącej edycji – tylko do nich w 100% zależała ocena. Ponad 10 tysięcy konsumentów zostało zapytanych o opinię na temat blisko 2 tysięcy marek. Najważniejszym czynnikiem, który decydował o przyznaniu wyróżnień był indeks marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzaniem danej marki. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.