Firmy rodzinne z wizytą w FAKRO
24 maja br. w siedzibie firmy FAKRO w Nowym Sączu, z inspiracji firmy Deloitte, odbyło się kolejne spotkanie w ramach cyklu „Wyzwania dla firm rodzinnych”. Tematem przewodnim spotkania była „Ochrona majątku, kapitału, własności intelektualnej i prywatności”.
Uznany polski producent okien dachowych i schodów strychowych słynie ze swojej otwartości i gościnności. – Najczęściej naszą siedzibę odwiedzają partnerzy i przyjaciele firmy: dekarze, sprzedawcy, czy architekci. Tym razem mieliśmy przyjemność gościć, nie po raz pierwszy zresztą przedstawicieli polskich firm rodzinnych, z czego się bardzo cieszymy – komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu FAKRO.
Podczas spotkania o swoich działaniach w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu opowiedział Damian Kupczyk, przedstawiciel firmy ABC Czepczyński, która stawia na edukację ekonomiczną dzieci. „ABC Ekonomii” i „Świat Pieniądza” to dwie publikacje, które firma transportowa promuje podczas spotkań z najmłodszymi, inwestując tym samym we wspólne dobro, jak podsumował Damian Kupczyk.
O projektach odpowiedzialności społecznej, które realizuje firma FAKRO opowiedział Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu, który mówił o zaangażowaniu firmy w sponsoring Polskiej Reprezentacji w Piłce, promocję zdrowego i aktywnego stylu życia także wśród pracowników.
Bożena Damasiewicz, dyrektor Biura Zarządu FAKRO i prezes Fundacji Pomyśl o Przyszłości przedstawiła działalność Fundacji Pomyśl o Przyszłości, która zajmuje się podejmowaniem oraz wpieraniem wszelkich inicjatyw służących rozwojowi gospodarczemu naszego kraju. – Dzisiejsze spotkanie było okazją do integracji środowiska firm rodzinnych, wymiany poglądów, wiedzy i doświadczeń na temat rozwoju polskiej przedsiębiorczości oraz własnych firm na arenie polskiej i międzynarodowej. Siłę polskiej gospodarki musimy budować wspólnie. Tylko współpraca pomiędzy przedsiębiorcami, konsumentami i wszystkimi obywatelami oraz edukacja ekonomiczna zaowocuje pomnażaniem bogactwa w naszym kraju – podsumowała Bożena Damasiewicz.
Na zakończenie spotkania, historią sukcesu swoich firm podzielili się z uczestnikami konferencji osobiście, Janusz Kasztelewicz, właściciel producenta miodów, firmy „Sądecki Bartnik” oraz Ryszard Florek, prezes firmy FAKRO.