Nowa odsłona Drewnochronu
Nazwa pojawiła się ponad 36 lat temu przy okazji wprowadzenia na polski rynek pierwszego produktu do impregnacji i barwienia drewna. Od tamtej pory „drewnochron” wszedł do potocznego języka i stał się synonimem niezbędnych preparatów do ochrony drewna. Dziś z całej gamy produktów korzysta kolejne pokolenie miłośników naturalnych aranżacji wnętrz, właścicieli domów jednorodzinnych, ogrodów i działek, hobbystów czy rzemieślników – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Z myślą o nich marka przeszła rebranding, który wprowadza zmiany na wszystkich poziomach jej aktywności.
– Drewnochron łączy majsterkowiczów, rzemieślników, ale także sezonowych ogrodników, którzy czerpią przyjemność z własnoręcznej pracy, obcowania z naturalnymi materiałami i przede wszystkim przekazywania wiedzy. W związku z rozwojem naturalna jest dla nas decyzja o rozwoju i unowocześnieniu identyfikacji wizualnej marki, która na co dzień łączy już kilka pokoleń – naszych wiernych klientów i ich dzieci, a niekiedy także już wnuki – wyjaśnia Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron. – Drewnochron to nie tylko ochrona drewna na lata i ceniona jakość. Wprowadzone zmiany akcentują fakt, że korzystanie z naszych produktów wiąże się z wiedzą o jego pielęgnacji przekazywanej z pokolenia na pokolenie oraz wspomnieniami, które pozostają w pamięci naszych konsumentów.
Sęk w nowym logo
Elementem zwracającym uwagę jest odświeżony logotyp. Charakterystyczny i znany znak z żółtych, małych liter zastąpił lekki, biały font poprzedzony znakiem przedstawiającym sęk. W obecnej, nowoczesnej formie logo odzwierciedla profil działalności marki, jak również kategorię produktów. Stanowi również manifest zintegrowanej zmiany. Znak pojawi się na nowych opakowaniach, których design wyróżnia się na tle konkurencji oryginalnym, świeżym wyglądem wywołującym skojarzenia z naturą. Elementy designu zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić klientom w każdym wieku proces wyboru. Przede wszystkim wprowadzono kategorię zastosowania produktów, która podpowiada dobranie odpowiedniego produktu. Zaakcentowano także najważniejsze informacje – właściwości, długość deklarowanej ochrony, kolor.
Nowe produkty
W związku z rozwojem kategorii ochrony i dekoracji drewna oraz chęcią wyjścia naprzeciw potrzebom konsumenta, celem marki Drewnochron jest kompleksowe zarządzanie portfolio produktowym. W związku z tym już wkrótce jej oferta zostanie rozszerzona o lakiery do parkietów i schodów oraz podkłady podłogowe wcześniej dostępne w portfolio innej marki PPG Deco Polska – Domalux.
Drewnochron ułatwia wybór: nowy wygląd opakowań
Tej wiosny niezbędne do pielęgnacji drewna produkty marki Drewnochron zyskały nowoczesną, przejrzystą szatę graficzną z nowym logo. Metamorfoza utrzymana w minimalistycznym stylu jest jednym z elementów kompleksowego rebrandingu. Jedno pozostaje jednak niezmienne: marka stawia na użyteczność i wygodę stosowanych rozwiązań.
Nowe opakowania zostały zaprojektowane tak, aby ułatwiać klientom w każdym wieku wybór właściwego produktu. Przede wszystkim ograniczono ilość informacji, a te niezbędne, jak najważniejsze korzyści czy czas ochrony, przedstawiono w ikonograficznej formie, która jest o wiele bardziej przystępna. W centralnym miejscu opakowania znalazły się najważniejsze dane: nazwa oraz kolor lub efekt wykończenia. Dodatkowo każdej z kategorii: impregnatom, lakierobejcom, olejom i lakierom, przyporządkowano konkretne i czytelne zastosowanie: surowe drewno, płoty, altany, elewacje drewniane, fasady, drzwi, okna, meble ogrodowe oraz tarasy, meble, schody i podłogi. Nowy projekt podkreśla profesjonalne podejście marki do potrzeb klienta i wysoką jakość produktu. Całość wizualnej metamorfozy spaja nowe logo – proste i nowoczesne, z widocznymi słojami – doskonale wyraża charakter kategorii, której Drewnochron jest liderem od ponad 36 lat.