Termo Organika nr. 1 wśród producentów materiałów izolacyjnych
Największy producent styropianu w Polsce oraz kompletnego systemu ociepleń otrzymał „Złoty Laur Konsumenta 2017” w kategorii „Materiały termoizolacyjne” w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Na podium tuż za Termo Organiką uplasowali się producent wełny mineralnej oraz dostawca płyt poliuretanowych.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich branżach. Plebiscyt stanowi odpowiedź na fundamentalne pytania: jakie produkty, marki i usługi polski konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom? Badania opinii prowadzone są podczas rozmowy telefonicznej oraz za pomocą sond na różnych portalach internetowych, w tym na portalach branżowych, serwisach tematycznych oraz na portalach informacyjno-społecznościowych. W edycji 2017 roku zbierano głosy w sieci obejmującej ponad 15 000 serwisów. Laur Konsumenta prowadzony jest w każdej kategorii na grupie minimum 1000 respondentów.
– To kolejna najwyższa nagroda od konsumentów przyznana Termo Organice, która potwierdza pozycje lidera rynku oraz wysoką jakość produkowanych przez nas materiałów do ocieplenia budynków. Uzyskaliśmy najwyższe miejsce w zestawieniu, nie tylko z producentami styropianu, ale również z producentami dostarczającymi na rynek innego typu izolacje. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim respondentom, którzy oddali głos na naszą firmę i jej produkty – powiedział Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki. – Pierwsze miejsce wśród materiałów izolacyjnych nie jest przypadkiem. To pokazuje, że warto inwestować w jakość i najwyższe standardy technologiczne, które od lat wdrażamy w Termo Organice. We wszystkich fabrykach firmy funkcjonują laboratoria, w których badana jest każda partia materiałów na każdym etapie produkcji. Jestem przekonany, że Laur Konsumenta zmotywuje nas do jeszcze cięższej pracy nad poszukiwaniem nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz dalszych działań na rzecz zwiększenia jakości naszych produktów. Tylko stały rozwój pozwoli nam wygrywać rywalizację z resztą branży.
Na przyznanie tytułu Laur Konsumenta wpływ mają m.in. następujące czynniki: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej czy dynamika wzrostu popularności.
Jakość Termo Organiki nagradzana od lat
Termo Organika w maju br. szósty raz z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w kategorii “Producenci styropianu” w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości. W ubiegłym roku została uhonorowana również tytułem: „Konsumencki Lider Jakości 5-lecia 2011-2016”. To nie jedyne osiągniecia firmy. Lider rynku styropianowego od ponad dekady jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień tj.; „Certyfikat Europejskiej Gwarancji Najwyższej Jakości” czy „Laureat Programu Promocji Jakości” przyznawany przez Europejską Kapitułę Jakości i Ekologii. Firma otrzymała również “Orły Polskiego Budownictwa” – wyróżnienie w kategorii producenci materiałów budowlanych. Wielokrotnie, także w tym roku Termo Organika otrzymała dwie złote statuetki Budowlanej Marki Roku za styropian i system ociepleń. Jako jedyna firma z Polski jest uczestnikiem European Manufacturers of Expanded Polystyrene (EUMEPS), organizacji do której należą stowarzyszenia producentów styropianu z krajów Unii Europejskiej. Termo Organika posiada na swoje wyroby styropianowe prestiżowe Rekomendacje Techniczne i Jakości (RTQ) Instytutu Techniki Budowlanej.