Na stronie e-dobrydom.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Pozostałe

Nowości produktowe i piłkarskie emocje, czyli OKNOPLAST na Targach Equipbaie

W dniach 13-16 listopada 2012 r. odbyły się we Francji Międzynarodowe Targi Equipbaie. To jedno z najważniejszych spotkań branżowych gromadzi co roku tysiące odwiedzających i wystawców z całego świata. Nie mogło wśród nich zabraknąć OKNOPLAST.

Zakończona właśnie edycja EquipBaie przyciągnęła do centrum targowego w Paryżu ponad 22 000 gości. W ciągu 4 dni mogli oni odwiedzić stoiska 330 wystawców, na których prezentowane były najnowsze rozwiązania i produkty. Międzynarodowe targi EquipBaie to jedyne z największych wydarzeń branży stolarki otworowej w Europie. Dlatego obecność na nich jest dla nas bardzo ważna. Obok nawiązania cennych kontaktów biznesowych możemy również pokazać nasze nowości produktowe potencjalnym klientom – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.

OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości ze swojej oferty. Wśród nich znalazł się system ColorFull, który firma opracowała jako pierwszy polski producent. W profilach ColorFull, poza stroną zewnętrzną, barwione są również elementy wewnętrzne, widoczne po otwarciu skrzydła. Zapewnia to oknom jednolitą barwę i nadaje zupełnie nowy charakter. Innym produktem przedstawionym przez OKNOPLAST była linia okuć dESIGN+. Składają się na nią eleganckie osłonki na zawiasy, ergonomiczne i minimalistyczne klamki oraz innowacyjne rozwiązania zaczepów obwodowych. Nowe okucia łączą w sobie piękny wygląd i funkcjonalność. Dzięki nim obsługa skrzydeł okiennych nie wymaga użycia dużej siły, a okna stanowią subtelny element aranżacji wnętrz. Linia dESIGN+ powstała we współpracy z renomowanych studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. legendarne motocykle KTM oraz elementy dla marki Audi.

Francuscy klienci mogli po raz pierwszy zobaczyć energooszczędne okno Winergetic Premium, o współczynniku przenikania ciepła Uw na poziomie zaledwie 0,78 W/m²K. Poza wysokimi właściwościami termoizolacyjnymi okno charakteryzuje się też niepowtarzalnym wyglądem. Zaokrąglona na zewnątrz linia profilu jest autorskim projektem dostępnym wyłącznie pod marką OKNOPLAST.

Nowości produktowe to jednak nie jedyne atrakcje, które firma OKNOPLAST przygotowała dla odwiedzających. Tematem przewodnim stoiska była piłka nożna. Swoje umiejętności prezentował Mistrz Świata Trików Piłkarskich 2011 – Krzysztof Golonka. Pokazy odbywały się kilka razy dziennie. Najodważniejsi goście mogli natomiast spróbować swoich sił w meczu z Mistrzyniami Świata w piłkarzykach. Wśród wszystkich osób które zawitały na stoisko OKNOPLAST rozlosowano bilety na mecz Interu Mediolan na stadionie San Siro.

Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.