ISOVER, producent materiałów izolacyjnych, coraz głośniej mówi o znaczeniu ciszy w domach, wymaganych normach w zakresie izolacji akustycznej i sposobach zapewnienia komfortu. W tym celu marka stworzyła nowy layout reklamowy Aku-Płyty – produktu o najlepszych na rynku parametrach akustycznych.
Obowiązujące normy w zakresie izolacji akustycznej, jakie muszą spełniać przegrody budowlane, nie zawsze są gwarantem uzyskania pełnego komfortu ciszy w domach. Dodatkowo aspekt ochrony przed hałasem bywa marginalizowany przez deweloperów. A to, obok bezpieczeństwa pożarowego czy izolacji termicznej, jeden z kluczowych warunków komfortu przebywania w budynkach. Właściwa izolacja akustyczna chroni nie tylko przed niechcianymi dźwiękami pochodzącymi z ulicy, ale także od sąsiadów czy z pokoju obok. Warto pamiętać, że uciążliwy dla naszego zdrowia hałas zaczyna się już od 70 dB.
– W budynkach spędzamy 90% naszego czasu, dlatego tak istotnym jest zapewnienie komfortowych warunków. Dobra izolacja akustyczna ma niebagatelny wpływ na nasze samopoczucie, efektywność w pracy czy w szkole, a nawet redukuje stres i przyśpiesza proces powrotu do zdrowia. Kampania reklamowa Aku-Płyty, naszego flagowego produktu do izolacji akustycznej, ma na celu zwiększenie świadomości jak istotne jest zapewnienie komfortu ciszy w każdym budynku w którym przebywamy na co dzień – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
Aku-Płyta ISOVER ma najlepsze na rynku parametry akustyczne – współczynnik pochłaniania dźwięku osiąga maksymalną wartość, czyli całkowite pochłanianie fali dźwiękowej, już od grubości 75 mm. Płyty i rolki z wełny mineralnej szklanej ISOVER wyróżniają się najwyższą jakością i doskonałą sprężystością.
www.isover.pl