Aluprof rusza z kampanią „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”, promując nowoczesne rozwiązania ...
Jako lider w produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa Aluprof od lat podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Przejawem zaangażowania firmy na tym polu jest dostarczanie innowacyjnych, ekologicznych produktów poprawiających efektywność energetyczną budynków. Dzięki temu możliwa jest redukcja kosztów związanych z ich ogrzaniem czy chłodzeniem. Aby ...
„Nie trać energii” – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność ...
26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu. ...
FOB docenił „Energooszczędność w moim domu”
„Energooszczędność w moim domu”, kampania edukacyjna promująca wiedzę na temat metod ograniczania zużycia energii w domach i mieszkaniach, została zaprezentowana jako dobra praktyka CSR w najnowszym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Kampania edukacyjna „Energooszczędność w moim domu” znalazła się wśród najlepszych praktyk CSR z obszaru „Środowisko” w raporcie „Odpowiedzialny ...