Na stronie e-dobrydom.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Informacje

OKNOPLAST – polska firma o zasięgu europejskim

OKNOPLAST jest obecnie jednym z pięciu największych producentów stolarki otworowej w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 zagranicznych rynkach, gdzie posiada 1 450 biur sprzedaży pod własną marką. W najbliższym czasie spółka planuje dalszy międzynarodowy rozwój.

Firma OKNOPLAST istnieje na rynku od 1994 roku i od tego czasu wypracowała silną międzynarodową pozycję. Dynamiczny rozwój sprawił, że dziś należy ona do pierwszej piątki czołowych europejskich producentów okien. OKNOPLAST, poza Polską jest obecny na rynkach Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka utworzyła rozbudowaną sieć sprzedaży, ma tam bowiem 1 450 salonów sprzedaży.

Bardzo istotnymi krajami są dla OKNOPLAST południowi sąsiedzi – Czesi i Słowacy. Te ościenne państwa z racji położenia były dla firmy jednymi z pierwszych rynków exportowych. OKNOPLAST prowadzi tam swoją działalność od 2004 roku i przez ten czas wypracował sobie silną pozycję, będąc obecnie w obu tych krajach trzecim największym producentem stolarki otworowej. Portfolio produktowe oferowane na Czechach i Słowacji jest praktycznie tożsame z ofertą produktową na rynek polski. Sprzedaż w tych krajach ciągle rośnie, notując 10% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. Strategia OKNOPLAST zakłada dalsze umacnianie pozycji oraz pozyskanie większej ilości klientów na tych rynkach.

Planujemy dalszy dynamiczny rozwój na rynkach Czech i Słowacji, między innymi poprzez rozbudowę sieci sprzedaży. Prognozowana dynamika sprzedaży w stosunku rok do roku powinna wynieść około 20% – mówi Grzegorz Filipek Dyrektor ds. Marketingu z OKNOPLAST. Produkty OKNOPLAST w Czechach i na Słowacji można kupić w 80 autoryzowanych salonach.

Strategia firmy zakłada umacnianie pozycji lidera oraz zdobywanie nowych, międzynarodowych rynków. OKNOPLAST dąży do tego by stać się w Europie marką pierwszego wyboru. Przy opracowywaniu nowych produktów i usług ściśle współpracujemy z partnerami biznesowymi, aby jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące potrzeby klientów. Naszym zamierzeniem jest wyznaczanie nowych trendów na rynku stolarki otworowej – mówi Grzegorz Filipek z OKNOPLAST.

Jednymi z największych rynków zagranicznych dla OKNOPLAST są Włochy i Francja. We Włoszech firma jest drugim najchętniej wybieranym producentem PVC, a jej produkty można nabyć w kilkuset salonach sprzedaży. Spółka intensywnie rozwija się także we Francji, gdzie została uhonorowana przez ambasadę Rzeczpospolitej Polskiej tytułem „Najlepszy Polski Exporter”.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.