Na stronie e-dobrydom.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Newsy z branży

Markizy FAKRO w Pytaniu na Śniadanie TVP

Przez cały rok z utęsknieniem czekamy na nadejście słonecznego, upalnego lata. Jednak nadmiar ciepła słonecznego może być bardzo uciążliwy, szczególnie w domu, gdzie szukamy odpoczynku od zgiełku, hałasu a latem – także od upału. Jak zatem można zapobiec nagrzewaniu pomieszczeń w upalne dni? Firma FAKRO znalazła rozwiązanie – stosowanie markiz zewnętrznych pozwoli cieszyć się przyjemnym chłodem nawet w czasie upałów.

Dobrą okazję do testowania skuteczności markiz do okien pionowych FAKRO dał udział w programie Pytanie na Śniadanie TVP, który już od 12 lat radzi Polakom jak lepiej i ciekawiej żyć. W ramach tej akcji markizy zewnętrzne zamontowano w prywatnym mieszkaniu w Warszawie, którego właścicielka miała problemy ze zbyt dokuczliwym słońcem. Serwisanci firmy FAKRO zamontowali markizę na oknie a nad przebiegiem prac czuwał menadżer produktu, który wyjaśnił klientce zasady działania markizy. Materiał ten wyemitowano w programie Pytanie Na Śniadanie a Janusz Komurkiewicz (Członek Zarządu i Dyrektor marketingu FAKRO), który był gościem w studio dodatkowo zaprezentował widzom ten nowatorski produkt.

Markiza Solar to innowacyjne rozwiązanie, stanowiące połączenie skutecznej ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem, z najwyższym komfortem obsługi. Montowana na zewnątrz okna, markiza absorbuje promieniowanie słoneczne już przed szybą i emituje ciepło na zewnątrz nie dopuszczając do przegrzewania wnętrza. Chroni pomieszczenie do ośmiu razy skuteczniej niż rolety wewnętrzne. Markiza jest wyposażona w inteligentny system automatycznego uruchamiania w zależności od nasłonecznienia. Nie wymaga podłączenia do sieci elektrycznej, ponieważ zasilana jest energią słoneczną.

Udział firmy FAKRO w tym programie jest uzupełnieniem prowadzonej już od kilku miesięcy szerokiej akcji reklamowo-informacyjnej. Jej celem jest uświadomienie potrzeby ochrony przed nadmiernym nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni przez zastosowanie markiz zewnętrznych jako optymalnego rozwiązania. Akcja złożona jest z wielu elementów. Najwięcej informacji pojawia się w prasie branżowej budowlanej oraz na portalach internetowych związanych z budownictwem, urządzaniem wnętrz i tematyką kobiecą.

Sprzedaż markiz sterowanych elektrycznie do okien pionowych wsparta jest promocją dla Klientów indywidualnych – „All inclusive”. Inwestując w zakup markizy, Klient może zyskać skuteczną ochronę przed nagrzewaniem pomieszczeń w upalne dni oraz zwrot części poniesionych kosztów na jej zakup. Zapraszamy do obejrzenia filmów edukacyjnych na temat ochrony pomieszczeń przed nagrzewaniem oraz billboardu sponsorskiego na stronie internetowej FAKRO.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.