Na stronie e-dobrydom.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Newsy z branży

FAKRO Budowlaną Marką Roku 2016

23 czerwca 2016 r. w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy odbyła się Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016. Wśród licznie zgromadzonych gości znaleźli się przedstawiciele producentów materiałów budowlanych, organizacji zrzeszających wykonawców, stowarzyszeń branżowych i partnerów biznesowych.

Marka FAKRO została nagrodzona aż 4 razy w następujących kategoriach: okna dachowe (dwukrotnie), marka przyjazna fachowcom, rolety/ żaluzje zewnętrzne.

Ranking Budowlana Marka Roku od 12 edycji wyłania najlepsze marki materiałów budowlanych w Polsce. W tegorocznej edycji wzięła udział rekordowa liczba firm. Przedsięwzięcie badawcze ma ogromy zasięg i niezależny charakter. Pomimo ogromnej konkurencji, FAKRO zwyciężyło w kilku kategoriach, otrzymując aż 4 statuetki!

FAKRO otrzymało 4 zaszczytne nagrody:
– ZŁOTY CHAMPION ROKU 2016 w kategorii Okna Dachowe
– ZŁOTA BUDOWLANA MARKA ROKU 2016 w kategorii Okna Dachowe
– BRĄZOWA BUDOWLANA MARKA ROKU 2016 w kategorii MARKA PRZYJAZNA FACHOWCOM
– Wyróżnienie w kategorii ROLETY / ŻALUZJE ZEWNĘTRZNE

– Budowlana Marka Roku to nagroda szczególna, przyznawana przez wykonawców, a więc naszych najważniejszych Partnerów biznesowych. Okno dachowe nawet najwyższej jakości nie spełni swoich podstawowych zadań jeżeli byłoby źle zamontowane. Rola wykonawcy w procesie sprzedaży produktu FAKRO jest ogromna, dlatego to wyróżnienie jest dla nas tak ważne. Budowlana Marka Roku pozwala śledzić firmie FAKRO trendy i preferencje wykonawców, które są dla nas bardzo pozytywne. Wykonawcy cenią sobie markę FAKRO, wysoko oceniają produkty FAKRO oraz poziom obsługi naszego serwisu. To mobilizuje nas do dalszego rozwoju – szeroko i z dumą komentuje Janusz Komurkiewicz, członek Zarządu, który podczas czwartkowej gali odebrał nagrody.

Uroczysta Gala połączona była z Jubileusze 20-lecia ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, które w pierwszym kwartale 2016 roku przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Agencji badawczej ASM, gratulujemy inicjatywy, tak bardzo potrzebnej branży budowlanej oraz życzymy dalszych sukcesów – dodaje Janusz Komurkiewicz.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Pola z gwiazdką * są obowiązkowe.